marți, 17 decembrie 2013

Fisa postului - Online Marketing Specialist

Eu personal eram curioasa sa aflu ce ar trebui sa fac, daca dupa terminarea masterului m-as hotari sa devin Online Marketing Specilist.Vedem cum arata fisa postului in companiile romanesti mai jos:





Responsabilități:
- Asigurarea şi creşterea vizibilităţii companiei în piaţa de profil; 
- Colectarea de informații despre client şi monitorizarea concurenței; 
- Crearea strategiei de marketing pentru companie şi implementarea acesteia; 
- Asistenţă în organizarea şi promovarea de evenimente; 
- Analiza ofertelor publicitare şi gestionarea stocului de materiale promoționale; 
- Actualizarea website-ului firmei, editarea și difuzarea newsletter-urilor tipărite și electronice; 
- Identificarea modalităţilor de îmbunătăţire a experienţei online a vizitatorilor; 
- Publicitate online: identificarea oportunităţilor pentru promovarea companiei în mediul online; 
- Analiza ROI şi raportarea lunară a performanţei campaniilor de marketing. 
Cerințe: 
- Experienţă în aplicarea tehnicilor de marketing offline şi online; 
- Noțiuni solide de marketing si comunicare; 
- Entuziasm şi pasiune pentru marketing; 
- Abilităţi de comunicare excelente; 
- Persoană cu iniţiativă, proactivă, cu încredere în sine; 
- Persoană ambiţioasă, care doreşte să înveţe mult şi să se dezvolte profesional; 
- Studii superioare finalizate de Marketing/ Business; 
- Cunoştinţe de operare PC (Word, Power Point, Excel – baze de date) şi utilizarea Internetului; 
- Cunoaștere avansată a limbii engleze: scris, vorbit, citit; 
- Persoană dinamică, cu excelente abilități de comunicare și de analiză; 
- Interes pentru tehnologiile noi. 
Avantaje: 
- Mediu colegial de lucru; 
- Oportunităţi de participare la training-uri; 
- Membru al unei companii aflate în continuă dezvoltare; 
- Salariu fix atractiv; 
- Posibilitatea avansării în carieră. 

Observ totusi ca sunt amestecate responsabilitatile pentru marketing online cu cel offline; prea putine sunt companiile din Romania care aloca resurse umane diferite pentru online si offline.
Puteti analiza aici  o fisa a postului dedicata pentru o firma din SUA, mult mai la subiect dupa mine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu