Consumatorii evită marketing-ul tradițional. Ei sar peste publicitatea televizată, ignoră de multe ori publicitatea din reviste, iar acum au devenit atât de adepți surfing-ului on-line, de unde pot lua informații online, fără nici o grijă pentru bannere sau butoane (ceea ce le face irelevante).
Marketerii inteligenți înțeleag că marketingul tradițional este din ce în ce mai puțin eficace și că trebuie să existe o cale mai bună.
Marketing-ul de conținut este tehnica de marketing de creare și distribuire de conținut relevant și valoros pentru a atrage, obține și captiva un public țintă foarte bine stabilit și cunoscut – cu scopul de a stimula acțiuni de vânzare profitabile. Practic, este arta comunicării cu clienții și prospecții fără a vinde. Este un tip de marketing care nu întrerupe. Marketingul de conținut nu înseamna o prezentare de produse și servicii, ci distribuirea unor informații care ajută cumpărătorul. (sursa)
Marketingul de conținut este folosit de unele dintre cele mai mari organizații de marketing din lume, printre care P & G, Microsoft, Cisco Systems și John Deere. Este, de asemenea, dezvoltat și executat de către întreprinderile mici și magazine de alte persoane de pe glob. De ce? Pentru că funcționează.
Aici gasiti un ebook cu 100 exemple de marketing de conținut care au adus succes companiilor care le-au utilizat.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu