sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Marketing buzz - next on my list



Pentru mega-concursul de citit o carte pe săptămână (vezi aici), am hotărât să citesc Marketing buzz (Mark Hughes).



Descrierea din prezentarea editurii este următoarea: Companiile americane cheltuiesc pe marketing mai mulţi bani (235 de miliarde de dolari pe an) decât întreg PIB-ul Mexicului. Şi totuşi, consumatorii acordă mereu mai puţină atenţie publicităţii. Şaizeci şi trei la sută dintre noi deja ocolim reclamele, iar noua tehnologie (gen TiVo şi opţiunile de blocare a pop-up-urilor de pe Internet) face tot mai simplă evitarea mesajelor de marketing. Hughes prezintă un ghid pentru marketingul contemporan – generarea publicităţii pe bază de rumoare – o artă despre care mulţi vorbesc şi pe care puţini o înţeleg cu adevărat. În cartea de faţă, el îşi valorifică experienţa proprie, ca director şi consultant, dar pune în valoare şi istorii inedite despre câteva produse şi mărci ale timpului nostru care s-au dovedit redutabile generatoare de rumoare. 

Eu am înțeles că acest tip de marketing se referă la comunicarea despre produse/ servicii prin intermediul persoanelor care au folosit sau nu aceste servicii, dar care au ceva de spus despre acestea.
Rămâne să mă delectez cu lectura și să revin cu o recenzie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu